Otroški možgani niso povsem razviti, pravzaprav se razvijajo še skozi celotno obdobje mladostništva. O razvitih odraslih možganih lahko govorimo šele po 20. letu starosti, kar je sicer odvisno od posameznika. Prav tako pa je razvoj možganov odvisen od okolja, predvsem od stimulacije – v obdobju otroštva je možno na razvoj možganov močno vplivati, ravno zato se začne šolanje precej zgodaj, še več pa lahko za celostni razvoj otroških možganov storimo doma ali pa s pomočjo nekaterih obšolskih aktivnosti.
Najprej pridejo v poštev aktivnosti, ki predstavljajo igro in zabavo. Prav skozi te otrok v svojih prvih letih razvija telesne in umske sposobnosti, ne da bi potreboval kakšno posebej usmerjeno vadbo. Seveda je vedno priporočljivo razvoj v tem času usmerjati z uporabo interaktivnih didaktičnih igrač, s spodbujanjem raziskovanja, kmalu pa lahko začnemo oblikovati tudi čisto prave vaje za krepitev spomina in ohranjanje koncentracije. Z vstopom v šolo je otrok postavljen pred nove izzive, napoči tudi čas za vaje za koncentracijo pri učenju. Še vedno ne smemo pozabiti na to, da otrok veliko spretnosti pridobiva v svojem prostem času, zato ni treba vse odgovornosti za celostni razvoj otroških možganov naložiti šolskemu delu. Vaje za koncentracijo pri učenju se lahko izvajajo tudi zunaj šole, v obšolskih dejavnostih ali kar doma. Prav tako ni nujno, da gre za posebej strukturirane vaje ali pa da so namenjene vaje prav koncentraciji pri učenju. Usmerjanje pozornosti je pomembna spretnost, ki tudi sicer koristi otroku. Ravno zato so vaje za koncentracijo pri učenju običajno oblikovane tako, da ne koristijo le učenju, temveč bo na ta način otrok pridobil tudi splošno sposobnost usmerjanja in obvladovanja svoje pozornosti. Na ta način torej res poskrbimo za celostni razvoj otroških možganov, seveda pa hkrati poskrbimo tudi za drugo stimulacijo in razvoj tudi v kasnejših letih otroškega in mladostniškega obdobja.