Vsako vozilo je opremljeno tako, da deluje brezhibno in je lahko sama vožnja nemotena. Pomembno pa je, da se samo vozilo redno vzdržuje, saj lahko tako zmanjšamo stroške servisa in poskrbimo za to, da ne pride do raznih večjih okvar.
Izpušni sistem prav tako spada med elemente, ki jih je potrebno redno vzdrževati. V samem izpušnem sistemu lahko pride do raznih lukenj, na katere pa nas skoraj vedno opozori neznosen hrup vozila in pa občasno nihanje v moči motorja. Najhuje pa je, če se poškoduje sistem pred katalizatorjem, saj tako v okolje uhajajo strupeni izpušni plini in onesnažujejo okolje ter ogrožajo življenja vseh živih bitij.
Izpušni sistem so pri vsakem vozilu nujno potrebni predvsem zato, ker poskrbijo za nemoteno delovanje motorja, zmanjšajo hrup, ki ga motor povzroča in pa poskrbijo za manjšo onesnaženost z izpušnimi plini pri izgorevanju goriva. Pomembno je torej, da za naše vozilo skrbimo, kot je potrebno, da ne prihaja do raznih nevšečnosti.
Filter trdih delcev predstavlja element izpušnega sistema
Dokazano je bilo, da dizelska vozila bolj škodujejo okolju, saj nastajajo trdni delci, kot produkt zgorevanja dizelskega goriva v motorju. Tako je bil tudi uveden standard EURO IV, ki predpisuje stopnjo emisij, ki jih lahko v ozračje spusti novo vozilo, s to uvedbo pa se je zelo znižala dopustna raven trdnih delcev v izpušnih plinih.
Filter trdih delcev torej predstavlja element izpušnega sistema, kateri skrbi da se trdni delci izločajo iz izpušnih plinov. Ta filter pa je nameščen neposredno za katalizatorjem. Filter samodejno izvede regeneracijo čiščenja. Pri regeneraciji se ob povečanju temperature izpušnih plinov izvede sežig in izpust ujetih saj.
Filter trdih delcev pa ima različen postopek regeneracije, odvisen pa je od proizvajalca. Pogostost samodejne regeneracije pa je odvisna tudi od načina vožnje in pa same velikosti filtra. Praviloma pa se le ta izvede enkrat na prevoženih od 700 do 1400 kilometrov.