Pri nakupu pisarniških stolov se poraja nešteto vprašanj, ki nimajo univerzalnih odgovorov. Čeprav pisarniški stoli običajno sodijo v pisarne, gre v resnici za vsestranske stole, ki se dobro znajdejo tudi v stanovanjskih prostorih in drugih vlogah. Vseeno pa vse stole pod tem nazivom združujejo nekatere lastnosti, ki morajo izstopati.
Brez kompromisov pri udobju
Dober pisarniški stol bo predvsem brezkompromisno udoben. Običajno so takšni stoli namenjeni dolgotrajni in dolgoročni uporabi, kar pomeni, da ne smejo povzročati niti najmanjšega nelagodja. Povezano s tem lahko omenimo tudi vpliv stolov na zdravje – pisarniški stoli morajo biti ergonomsko oblikovani, da ne škodijo zdravju. Posebno kategorijo pri udobju predstavljajo direktorski stoli, ki so priljubljena izbira tistih, ki potrebujejo zgolj en stol – pri nakupu večjega števila je namreč velika ovira cena.
Popolna prilagodljivost
Tako direktorski stoli kot pisarniški morajo biti kar se da prilagodljivi, da dopuščajo nemoteno opravljanje dela. Običajno so postavljeni na koleščke in omogočajo enostavno premikanje, so vrtljivi in imajo prilagodljivo višino. Direktorski stoli imajo običajno tudi prilagodljiv naklon naslona in možnost nastavitve trdote nagiba, kar omogočajo tudi nekateri običajni pisarniški stoli. Vsekakor pa bo dober pisarniški stol priročen in enostaven za uporabo, vsak uporabnik ga bo brez težav prilagodil tako, da mu bo popolnoma ustrezal.
Med naštevanjem odlik pisarniških stolov pa ne moremo mimo cene. Tudi tu velja priporočilo, da cene ne postavimo na prvo mesto med dejavniki za odločitev, a vseeno moramo stroške upoštevati – pisarniške stole namreč pogosto kupujemo v večjih številih in se zneski hitro naberejo.