Spletno poslovanje ponuja privlačno karierno pot za mnoge nadobudne podjetnike, ki želijo pri opravljanju svoje dejavnosti koristiti neomejen potencial svetovnega spleta. Gre za obširen prodajni kanal, ki omogoča neposreden stik s ciljno publiko – nič čudnega, da ogromno podjetnikov posluje izključno preko spleta in morda nudi prav tiste storitve, ki jih brez interneta sploh ne bi bilo. Lahko pa preko interneta tudi neposredno služimo, ne da bi se ukvarjali s kakšno ločeno dejavnostjo. Priljubljena možnost na tem področju je digitalno oglaševanje, ki se izvaja v različnih oblikah, lahko pa predstavlja veliko možnost za znaten zaslužek.
Zaslužek z oglaševanjem
Vse, kar potrebujemo za dobičkonosno digitalno oglaševanje, je dobro urejena spletna stran. Preko tega medija namreč lahko interesentom serviramo oglase ali pa s premišljenim oglaševanjem tudi neposredno kaj prodajamo. Možnosti je več. Najbolj enostavna je ta, da spletišče preprosto opremimo z oglasi drugih oglaševalcev, pri tem pa poberemo provizijo ali pavšal za prikazovanje oglasov oziroma za klike nanje. To omogočajo mnogi veliki oglaševalski sistemi, zato ni težko začeti, možno pa je tudi uspeti. Seveda pa spletna stran z oglasi in brez druge vsebine ne bo požela veliko zanimanja in tudi za oglaševalce ne bo posebej zanimiva, zato je treba delati na tem, da se ciljni publiki predstavlja relevantna vsebina, ki doda spletišču uporabno vrednost.
Takšne prakse lahko mejijo že na druge vrste oglaševanja. Digitalno oglaševanje se izvaja v različnih oblikah, tudi v takšnih, ki niti ne izgledajo kot oglaševanje. Lahko gre za bežno promocijo kakšnih izdelkov ali storitev, ki se prodajajo oziroma nudijo na drugih spletnih straneh. Spet lahko skozi oglaševanje povezujemo interesente in ponudnike, pri tem pa ohranimo določen delež denarja, ki ga po zaslugi takšnega posredništva pridobijo oglaševalci. V tem primeru bo informativna spletna stran še bolj učinkovita, prav tako pa so tudi tu na voljo nekateri sistemi, ki tudi začetnikom omogočajo enostavno oglaševanje.